Straipsnių paieška

Tekstas Ieškoti >




Mankšta ant kėdės

2011.05.10  

Pradėsime nuo galvai ir kaklui skirto pratimo. Pasukiokite galvą į šalis. Palenkite pirmyn, atgal ir į šonus.

Po to imkitės liemens. Pakelkite rankas į viršų ir sukite liemenį ratu. Jei to nesigauna padaryti, lankstykitės į šonus.

Atsisėskite ant kėdės krašto, o kojas prispauskite prie grindų. Nugara turi būti tiesi, o viena ranka uždėta ant liemens. Su laisva ranka turite pasiekti priešingoje pusėje esančią pėdą. Turite pasilenkti kuo galima daugiau.
kėdės

Vėl atsisėdame ant kėdės krašto, o kojas prispaudžiame prie grindų. Iškelkite rankas į viršų. Dabar turite pečiais paliesti kėdės atlošą. Norint tą pasiekti teks išlenkti nugarą ir akis nukreipti į lubas.

Uždėkite rankas ant pakaušio ir stenkitės su alkūnėmis pasiekti savo priešingos kojos kelienius. Kartokite šį veiksmą abiem alkūnėm po kelis kartus.

Ištieskite rankas į šalis, jos turi būti lygiagrečios jūsų pečiams. Stenkitės rankų pirštais pasiekti žemę. Svarbiausia, kad rankos nesilankstytų, o nugara išliktų tiesi.

Galiausiai, visada galite tiesiog pasiražyti. Tokiu atveju tikrai nesulauksite papildomo dėmesio ir šiek tiek pramankštinsite savo kūną.

Primename, kad šių pratimų tikslas nėra ugdyti ištvermę, jėgą ar pasiekti sportinių rezultatų. Jų tikslas greitai pramankštinti kūno dalis, kurios per visą darbo dieną dėl netinkamo sėdėjimo gali pavargti. Taigi, užteks atlikti aprašytus pratimus po kelis kartus. Svarbiausia, kad šie pratimai padėtų jums išvengti nugaros skausmų ar kitų sėdimą darbą dirbančius žmones galinčius užpulti nemalonumų. Tiesa, jei norite palaikyit gerą fizinę formą, šių pratimų neužteks. Verčiau imtis kovos menų ar sporto klubo lankymo.

Įvertinkite straipsnį:
Komentarai: (0)
Jūsų komentaras:

Vardas:

 

Projektai Architektai Straipsniai Pagalba Kontaktai

© 2007-2015 Namų planai Privatumas Reklama Mantra radio