Straipsnių paieška

Tekstas Ieškoti >




Būsto pirkėjai apipilami dovanomis

2008.06.26  
Stengdamiesi pamaloninti naujakurius ir paskatinti būsto dar neturinčius gyventojus įsigyti pastogę, verslininkai priversti ieškoti ne tik originalių rinkodaros priemonių, bet ir gerokai paploninti pinigines.

Nori pelnyti pasitikėjimą

„Iki Joninių sudariusiems buto pirkimo sutartį požeminės stovėjimo vietos kaina – tik 3333 litai“, „Banko paskola be palūkanų iki 2010 metų“, „Sutarties nutraukimas be baudų.“ Šias akcijas lyg iš gausybės rago pažėrė kvartalą „Dangaus miestas“ statanti bendrovė „Sostinės būstai“.

Bendrovės pardavimo skyriaus atstovas Arnas Petrikas įsitikinęs, jog šiuo metu rinkoje tokių patrauklių sąlygų klientams pritraukti vargu ar kas nors gali pasiūlyti. „Atėjo laikas, kad be kokybės ir rimtų įsipareigojimų būsto nebus galima parduoti. Dabar reikalinga gera vadyba ir administravimas. Jei statytojas sugeba sudominti, vadinasi, produktas geras“, – gyrė įmonės pasirinktą rinkodarą A.Petrikas. Jo teigimu, paskelbus akcijas pavyko padidinti pardavimą. Vadinasi, jos veiksmingos. Esą nuo balandžio pabaigos iki dabar parduota apie 20 proc. visų „Dangaus miesto“ butų.

A.Petrikas pridūrė, kad akcija, per kurią galima nutraukti sutartį ir klientui nemokėti baudų, pasirinkta siekiant pelnyti pirkėjų pasitikėjimą.

Siūlo rekordines nuolaidas

Vilniaus centre daugiabučių kompleksą „Charisma Vilnius“ statantys verslininkai jau kurį laiką skelbia apie grandiozinę akciją, per kurią būstą perkantiems klientams žadama 20 proc. buto kainos siekianti nuolaida.

Nekilnojamojo turto (NT) agentūros „Ober-Haus“ Būsto departamento vadovo Remigijaus Pletero teigimu, šiuo metu tai pati drąsiausia nuolaida, taikoma naujam būstui. „Stabilizuojantis NT rinkai panašios akcijos yra logiškas, natūralus, neatsiejamas efektyvios pardavimo strategijos elementas“, – pabrėžė R.Pleteras.

Specialistas pridūrė, jog butų, kuriems taikomos tokios nuolaidos, skaičius ribotas. Kiti butai kainuos brangiau. „Akcijos ir reklamos pasipila, kai statytojų netenkina pardavimas“, – aiškino agentūros „Ober-Haus“ atstovas.

Skatina lojalumą

Antakalnio rajone „Smėlio namų“ kvartalą statanti bendrovė „MG Valda“ pasirašiusiems būsto pirkimo sutartis naujakuriams kaip padėką kas mėnesį įteikia po netikėtą dovaną. Pirmą mėnesį statybų baigties laukiantys pirkėjai buvo apdovanoti specializuotų interjero žurnalų vienuolikos mėnesių prenumeratomis. Antra staigmena – kvietimas praleisti laisvalaikį teniso kortuose. Staigmena laukia ir šį mėnesį, tačiau kas tai bus, statytojai neišduoda.

Pagrindinis šio naujakurio krepšelio tikslas yra skatinti lojalumą ir partnerystę su butą įsigijusiais asmenimis. Tokią priemonę taikome ir mūsų Šiaurės miestelyje plėtojamo projekto gyventojams“, – aiškino „MG Valdos“ turto valdymo direktorė Sigita Mekionienė-Survilaitė.

Statytojų atstovė pridūrė, jog tokių priemonių imtis skatina ne pasikeitusi situacija būsto rinkoje. Jos teigimu, naujakurio krepšelio idėja gimė dar praėjusiais metais, kai NT rinka buvo stabili.

S.Mekionienė-Survilaitė tvirtino, jog dovanų naujakuriai sulauks iki tol, kol gyvenamieji namai bus priduoti eksploatuoti. Esą ryšys su naujakuriais bus palaikomas ir kai baigsis statybos.

Dovanoja ir automobilius

NT bendrovės „InReal“ Tarpininkavimo departamento vadovas Nerijus Valikonis abejoja, ar žurnalo prenumerata ir panašios dovanos gali lemti kliento sprendimą, pirkti ar nepirkti konkretų būstą.

„Tai daugiau malonus priedas, padedantis susidraugauti su pirkėju. Kita vertus, jei siūloma nuolaida bus solidi, ji gali turėti įtakos renkantis būstą“, – analizavo ekspertas.

Jo nuomone, tie namai ir butai, kurie šiuo metu parduodami patraukliomis kainomis, yra paklausūs ir be jokio papildomo paketo. Kita vertus, statytojai pastaruoju metu dažnai imasi netradicinių veiksmų pritraukti potencialiems pirkėjams.

„Labiausiai pirkėjams apsispręsti padeda didelės nuolaidos būstui, automobilio stovėjimo aikštelei, būsto apdailai. Būna ir originalesnių idėjų, kai statytojai dovanoja dviračius perkantiems būstą konkrečioje gyvenvietėje, nuolaidas įsigyti automobilį ar net pačius automobilius“, – prasitarė analitikas.


Lina Bušinskaitė, "Klaipėda"
2008-06-23
Įvertinkite straipsnį:
Komentarai: (0)
Jūsų komentaras:

Vardas:

 

Projektai Architektai Straipsniai Pagalba Kontaktai

© 2007-2015 Namų planai Privatumas Reklama Mantra radio